Evangelisch Werkverband

Huidig pad: Home » Webwinkel

Boeken

De opdracht om te genezen€17,95

Jezus volgen in woord en daad

Veel westerse christenen zien het volgen van Jezus vooral als goed zijn voor je naaste en niet zondigen. Maar wist je dat zieken genezen in zijn naam er ook bij hoort? Jezus had veel aandacht voor zieke mensen en toonde hun de liefde van de Vader door hen te genezen. Hij gaf daarmee het voorbeeld aan zijn discipelen, die Hij vervolgens uitzond met de woorden: ‘Genees de zieken.' Die opdracht staat nog steeds, want ook voor ons geldt: Jezus volgen betekent de zieken genezen.


details
God in ons midden€19,95

Wat doe je als je verlangt naar meer van de Geest, maar een afkeer hebt van een verkeerd gebruik van de Geestesgaven? Hoe maak je ruimte voor de gaven zonder in te leveren op je trouw aan de Bijbel?
details

Overwin je schaduwzijde€17,95

Voorkom moreel falen als leider door gezonde zelfreflectie

Voorkomen is beter dan genezen. Leiderschap is een riskante onderneming. Je kunt jaren bezig zijn met het opbouwen van je gemeente of bedrijf en dan plotseling, door een morele misstap, alles kwijtraken. Iedere leider heeft een schaduwzijde in zich, die soms pas zichtbaar wordt als er al veel schade is aangericht. De grote vraag is: hoe voorkom je zoiets?


details
Er is meer!€17,95

Wij verwachten te weinig! Aan God ligt het niet: in Christus heeft Hij ons vrije toegang gegeven tot al zijn hemelse rijkdommen.

Wij leven onder een open hemel en in een Koninkrijk van kracht, waardoor wij een wereld in nood echt kunnen helpen. Hij wil dat door ons heen doen, maar wij verwachten te weinig! In Er is meer! wijst de auteur ons de weg naar die open hemel, naar meer kracht, meer geloof, meer verhoorde gebeden en meer van Gods Geest.


details
Rondom Jezus€2,50

De kerk als kring rondom Jezus

Kleine ecclesiologie - een protestants evangelische visie op de kerk door EW-bestuurslid Peter Smilde.


details
Drinken uit de bron€12,50

Door Jelle de Kok: handreikingen voor het geloofsgesprek, om via geloofsopbouw te komen tot gemeenteopbouw
details

Dromen, een geschenk van God€14,95Wist je dat jij ongeveer twee uur per nacht droomt, ook als je je dromen niet meer kunt herinneren wanneer je wakker wordt? De droom is een prachtige en veel voorkomende manier die God gebruikt om tot ons te spreken en daarom is het belangrijk om ernaar te leren luisteren (Job 33:14-18).
details
Als God de hemel opent€5,00

Een spannend boek over een moeilijke vraag: waarom is er in het Westen, en in Nederland in het bijzonder, zo weinig van de Geest te bespeuren? Onze God is een God van relatie. Maar waarom ervaren wij in Nederland dan zo weinig van het bestaan van die God? Dat is de centrale vraag in dit boek.


details

Demonen en de macht van Jezus€12,50

Dit boek is geen receptenboek over bevrijdingspastoraat maar het is vooral een zoektocht rondom knellende vragen en vergeten thema's - een poging om net een laagje dieper te gaan dan de gangbare literatuur over de Dienst der Bevrijding.
details

Groeikansen€1,00

Een boekje met 25 inleidingen over beleidsmatige gemeenteopbouw bedoeld voor kerkenraden met (o.a.) inhoudelijke bezinning en visieontwikkeling.


details

Alle prijzen zijn inclusief BTW maar exclusief eventuele verzendkosten. Bestellingen worden verstuurd op woensdagen. Spoed? Neem contact met ons op.

Terug naar top


Site navigatie

Terug naar top


Evangelisch Werkverband