Evangelisch Werkverband

Huidig pad: Home » Webwinkel

Overige publicaties

Er is meer!€17,95

Wij verwachten te weinig! Aan God ligt het niet: in Christus heeft Hij ons vrije toegang gegeven tot al zijn hemelse rijkdommen.

Wij leven onder een open hemel en in een Koninkrijk van kracht, waardoor wij een wereld in nood echt kunnen helpen. Hij wil dat door ons heen doen, maar wij verwachten te weinig! In Er is meer! wijst de auteur ons de weg naar die open hemel, naar meer kracht, meer geloof, meer verhoorde gebeden en meer van Gods Geest.


details
Dromen, een geschenk van God€14,95Wist je dat jij ongeveer twee uur per nacht droomt, ook als je je dromen niet meer kunt herinneren wanneer je wakker wordt? De droom is een prachtige en veel voorkomende manier die God gebruikt om tot ons te spreken en daarom is het belangrijk om ernaar te leren luisteren (Job 33:14-18).
details
Rondom Jezus€2,50

De kerk als kring rondom Jezus

Kleine ecclesiologie - een protestants evangelische visie op de kerk door EW-bestuurslid Peter Smilde.


details
Als je alleen de geloofskar trekt€5,95

Als je verliefd bent, lijkt het nog niet zo'n groot probleem: je leven delen met een ongelovige partner. Maar wat doe je als het in de loop der jaren wel een struikelblok blijkt te zijn? Of hoe ga je om met een partner die beschadigd is door het christelijk geloof en er niets meer van moet weten?


details

Drinken uit de bron€12,50

Door Jelle de Kok: handreikingen voor het geloofsgesprek, om via geloofsopbouw te komen tot gemeenteopbouw
details

Plant een kerk€5,00Plant een kerk - visie en inspiratie voor creatieve gemeentestichting is geschreven door Ronald van der Molen (pioniersbegeleider EW).

Inhoud:
Hoe bereik je mensen die nog nooit van het evangelie hebben gehoord? Ronald van der Molen legt uit dat hiervoor een enorme hoeveelheid en verscheidenheid aan nieuwe gemeentes nodig is. Hij laat zien dat gemeentestichting gebaseerd is op bijbelse principes en geeft praktijkvoorbeelden uit Nederland. Verder behandelt hij de fasen die doorlopen moeten worden bij het stichten van een nieuwe gemeente. Visionair en praktisch!


details
Luisteren naar Gods stem (pakket 15 stuks)€150,00

Soms hoor je anderen zeggen: "God sprak tot mij". Dan denk jij misschien:"Tsjonge, die hoort Gods stem... zou dat ook voor mij mogelijk zijn?" Jazeker! Je leert het door de omgang met Hem, want iedere christen kan de stem van de Goede Herder kennen. Hoe? Dat is de inzet van deze cursus en velen gingen je al voor en werden zeer bemoedigd.


details
Schoon Schip€5,00

Het kan nodig zijn om eens goed schoon schip te maken in je leven. Veel problemen zijn het gevolg van verkeerd gedrag, maar hoe kom je daar vanaf? In plaats van psychologische hulp is pastorale counseling vaak een waardevolle hulp. 


details
Als God de hemel opent€5,00

Een spannend boek over een moeilijke vraag: waarom is er in het Westen, en in Nederland in het bijzonder, zo weinig van de Geest te bespeuren? Onze God is een God van relatie. Maar waarom ervaren wij in Nederland dan zo weinig van het bestaan van die God? Dat is de centrale vraag in dit boek.


details

Kies dan het Leven€2,95

Praktische handleiding bij gebedspastoraat voor genezing en bevrijding

 


details

Alle prijzen zijn inclusief BTW maar exclusief eventuele verzendkosten.

Terug naar top


Site navigatie

Terug naar top


Evangelisch Werkverband