Evangelisch Werkverband

Huidig pad: Home » Webwinkel

Boeken

De vergeten God€4,00

Een Herontdekking Van De Heilige Geest

De eerste discipelen waren overduidelijk vol van de kracht van Gods heilige Geest. Iedereen die hen zag, stond verbaasd over hun kracht en liefde. Tegenwoordig lijkt de bovennatuurlijke kracht van de Geest veel minder duidelijk aanwezig te zijn in het leven van veel gelovigen.
details

Geestelijke strijd€13,95

over wapens, waarheid en wereldbeeld

Standhouden en overwinnen

Er woedt - vaak ongemerkt - een strijd in ons denken. Anderson en Warren laten vanuit de Bijbel en eigen levenservaring zien dat het hier niet gaat om een strijd met wapengekletter, maar om een geniepige strijd, waarin leugens ons dagelijks bestoken. Onze wapens: de waarheid die in Christus is en de waarheid over wie wij zijn in Hem. Geestelijke strijd helpt ons deze waarheden te kennen en in te zetten.

 


details
HELP! Christus’ Gemeente is in nood €2,00

Bidden om de Bedieningen in de gemeente

In veel christelijke gemeenten is er vandaag een groeiende belangstelling en openheid voor het voortgaande werk van de Heilige Geest: voor de vervulling met de Heilige Geest en voor de toerusting met Zijn gaven. Deze situatie vraagt om leiding in de plaatselijke gemeenten en in het geheel van Christus’ Gemeente.

Hiervoor heeft de Here Jezus Christus bedieningen gegeven: apostelen, profeten, evangelisten, herders en leraars, enz. Dit boekje wil een bijdrage leveren aan bezinning op en gebed om deze bedieningen.


details
Herstellers€16,95Een nieuwe generatie volgelingen van Jezus

Als kerk en als christenen hebben we in onze maatschappij geen louter positieve reputatie. Veelal staan we bekend om zaken waar we tegen zijn, zoals abortus, euthanasie en het homohuwelijk. De wereld om ons heen ervaart dat – soms terecht, soms onterecht – als afwijzing. En wij? Wij trekken ons terug in eigen instellingen, partijen, scholen en gemeenschappen. Of we proberen zó ‘relevant’ te zijn, dat we onze identiteit inleveren. Is dat de blijde boodschap van het evangelie?


details

Profetie€5,00

Een welkome studie over een miskende gave en een vergeten opdracht

Profetie: een boodschap van God ontvangen en doorgegeven aan de christelijke gemeente, hier en nu. Is dat nog voor ons? Of is de Geest daarmee opgehouden na de voltooiing van het Nieuwe Testament?

Die laatste vraag is eeuwenlang met ‘ja’ beantwoord, omdat profetie als prediking werd verstaan. Maar dat antwoord is niet echt bevredigend. De Bijbel stelt profetie en prediking/onderwijs niet gelijk en zegt ook nergens dat profetie niet meer nodig is.


details
Renovare€9,90

In het boek Renovare - werkboek voor kleine groepen van Nynke Dijkstra - is een volledige opzet te vinden voor kleine groepen voor 7 bijeenkomsten en veel ideeën voor het vervolg. De eerste bijeenkomst is gewijd aan een introductie op de kleine groep, in de volgende avond wordt steeds kennis gemaakt met 1 bepaalde stroming. Daarna wordt een opzet besproken voor hoe verder te gaan met een kleine groep.


details
Streef om te profeteren! €2,00

Lessen voor beginners

In Christus’ wereldwijde Gemeente komen profetische gedeelten van de Bijbel hoe langer hoe meer aan de orde in prediking en toerusting. Dit gebeurt met het oog op de terugkomst van de Heere Jezus Christus en de komst van Zijn Koninkrijk voor Israël en de volken.

De gave van profetie én de bediening van profeet worden hoe langer hoe meer herontdekt. Er worden boeken over geschreven, conferenties aan gewijd, profetenscholen gehouden, enz.


details
De opdracht om te genezen€17,95

Jezus volgen in woord en daad

Veel westerse christenen zien het volgen van Jezus vooral als goed zijn voor je naaste en niet zondigen. Maar wist je dat zieken genezen in zijn naam er ook bij hoort? Jezus had veel aandacht voor zieke mensen en toonde hun de liefde van de Vader door hen te genezen. Hij gaf daarmee het voorbeeld aan zijn discipelen, die Hij vervolgens uitzond met de woorden: ‘Genees de zieken.' Die opdracht staat nog steeds, want ook voor ons geldt: Jezus volgen betekent de zieken genezen.


details
Doe wat Jezus deed€17,95

Het avontuur met God in het gewone leven

Het normale christelijke leven

Bij ‘doen wat Jezus deed’ denken we direct aan naastenliefde en sociale gerechtigheid, maar Jezus volgen is natuurlijk meer dan dat. Hij beval zijn discipelen ook: ‘Genees zieken, reinig melaatsen, wek doden op, drijf demonen uit’ (Mat. 10:8). Die opdracht was niet alleen voor hen, maar ook voor ons.


details
Er is meer!€17,95

Wij verwachten te weinig! Aan God ligt het niet: in Christus heeft Hij ons vrije toegang gegeven tot al zijn hemelse rijkdommen.

Wij leven onder een open hemel en in een Koninkrijk van kracht, waardoor wij een wereld in nood echt kunnen helpen. Hij wil dat door ons heen doen, maar wij verwachten te weinig! In Er is meer! wijst de auteur ons de weg naar die open hemel, naar meer kracht, meer geloof, meer verhoorde gebeden en meer van Gods Geest.


details
Alle prijzen zijn inclusief BTW maar exclusief eventuele verzendkosten. Bestellingen worden verstuurd op woensdagen. Spoed? Neem contact met ons op.

Terug naar top


Site navigatie

Terug naar top


Evangelisch Werkverband